maandag 26 augustus 2013

Het Adembenemende uitzicht op Santorini

Het Adembenemende uitzicht op Santorini




Ik zat een beetje te bladeren door mij foto mappen en kwam de foto´s tegen die ik op Santorini heb gemaakt. Mijn dochter is in 2009 op Santorini getrouwd en dat was een sprookjeshuwelijk.
Ik ben op alle Griekse eilanden geweest maar Santorini is voor mij het mooiste eiland.
Door middel van een vulkaanuitbarsting zo 1500 jaar voor Christus is het eiland Santorini ontstaan. De witgekalkte huisjes, kerkje met blauwe koepels en de kale vulkaan rotsen vormen een schitterend contrast voor elke fotocamera. Ik was er voor de periode van een week maar nog heb ik niet genoeg gekregen van dit eiland.

Ik heb een scooter gehuurd en ben op zoek gegaan naar allerlei mooie plekjes op het eiland. Een scooter huren kost er bijna niks en je kan zo de mooiste plekjes verkennen. Ik heb de meest mooie zonsondergangen gezien van mijn leven. Het is een magisch eiland met adembenemende uitzichten.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten